A tecnulugia di pruduzzione di cloru elettroliticu hè largamente aduprata in parechji campi industriali, in particulare ghjucendu un rolu fundamentale in a pruduzzione di gasu di cloru, gasu d'idrogenu è idrossidu di sodiu. Eccu parechji campi d'applicazione principali:
1. Industria di trattamentu di l'acqua: U gasu di cloru o l'ipocloritu di sodiu pruduttu da l'elettrolisi hè cumunamente adupratu in u prucessu di disinfezione di l'acqua di rubinettu è di u trattamentu di e acque reflue. U cloru pò tumbà efficacemente i microorganismi patogeni in l'acqua, assicurendu a sicurezza di l'acqua potabile. In u trattamentu di l'acque reflue industriali, u gasu di cloru hè ancu adupratu per degradà l'inquinanti organici è eliminà i metalli pesanti.
2. Industria chimica: A pruduzzione di cloru elettroliticu hè cruciale in a pruduzzione chimica, in particulare in l'industria di u cloru alcalinu, induve u gasu di cloru hè adupratu per pruduce prudutti chimichi cum'è u cloruru di polivinile (PVC), u benzene cloruratu è l'epicloridrina. Inoltre, l'idrossidu di sodiu hè largamente adupratu cum'è un altru sottoproduttu impurtante in campi cum'è a fabricazione di carta, i tessili è l'agenti di pulizia.
3. Industria di trasfurmazione alimentaria: In a trasfurmazione alimentaria, l'ipocloritu pruduttu da a clorurazione elettrolitica hè largamente utilizatu per a disinfezione alimentaria è a pulizia di l'attrezzatura di trasfurmazione per assicurà a sicurezza è l'igiene alimentaria.
4. Industria farmaceutica: U gasu di cloru ghjoca un rollu impurtante in a sintesi di certi medicinali, in particulare in a pruduzzione di disinfettanti è antibiotici. Inoltre, l'idrossidu di sodiu hè ancu adupratu in i prucessi di raffinazione è neutralizazione di i prudutti farmaceutici.
A tecnulugia di pruduzzione di cloru elettroliticu, cù a so alta efficienza è u so rispettu di l'ambiente, hè diventata un metudu di pruduzzione insustituibile in parechji campi industriali, stimulendu u sviluppu è u prugressu di queste industrie.
Data di publicazione: 26 d'ottobre di u 2024