rjt

Prevenzione è cuntrollu di l'epidemia in Cina

Dopu à l'emergenza di l'epidemia di COVID-19 in Cina, u guvernu cinese hà rispostu rapidamente è hà aduttatu a strategia curretta di prevenzione di l'epidemie per frenà risolutamente a diffusione di u virus. Misure cum'è "chjude a cità", a gestione di e cumunità chjuse, l'isolamentu è a limitazione di l'attività à l'aria aperta anu rallentatu efficacemente a diffusione di u coronavirus.
Liberate in tempu utile e vie d'infezzione ligate à u virus, informate u publicu cumu si pò prutege da sè stessu, bluccate e zone gravemente colpite è isolate i pazienti è e persone in cuntattu strettu. Mette in risaltu è applicate una seria di leggi è regulamenti per cuntrullà l'attività illegali durante a prevenzione di l'epidemie, è assicurate l'implementazione di misure di prevenzione di l'epidemie mubilizendu e forze di a cumunità. Per e zone epidemiche chjave, mubilizate u sustegnu medicu per custruisce ospedali specializati è istituite ospedali di campu per i pazienti lievi. U puntu u più impurtante hè chì u populu cinese hà righjuntu un consensu nantu à l'epidemia è hà cooperatu attivamente cù diverse pulitiche naziunali.
À u listessu tempu, i pruduttori sò urganizati urgentemente per furmà una catena industriale cumpleta per i forniture di prevenzione di l'epidemie. L'abbigliamento protettivu, e maschere, i disinfettanti è altri forniture protettivi ùn solu rispondenu à i bisogni di a so propria ghjente, ma donanu ancu una grande quantità di diversi materiali di prevenzione di l'epidemie à i paesi di u mondu. Travagliate duramente per superà e difficultà inseme. U sistema di preparazione di l'ipocloritu di sodiu cum'è sistema di pruduzzione di disinfettanti hè diventatu a spina dorsale di a prima linea di a salute publica.


Data di publicazione: 07 d'aprile 2021