Dopu l'emergenza di l'epidemie COVID-19 in Cina, u guvernu cinese hà rispostu rapidamente è hà aduttatu a strategia curretta di prevenzione epidemica per frenà risolutamente a diffusione di u virus. E misure cum'è "chjude a cità", a gestione di a cumunità chjusa, l'isolamentu è a limitazione di l'attività all'aperto rallentavanu in modu efficace a diffusione di coronavirus.
Liberate puntualmente e rotte di infezzione legate à u virus, informate u publicu cumu si prutegge, bluccà e zone severamente affettate, isolate i pazienti è chjude i cuntattori. Enfatizà è implementà una serie di leggi è regulamenti per cuntrullà l'attività illegale durante a prevenzione di l'epidemie, è assicurà l'implementazione di misure di prevenzione epidemica mobilizendu e forze di a cumunità. Per e zone epidemiche chjave, mobilizà u sustegnu medico per custruisce ospedali specializati, è istituisce ospedali di campu per i pazienti lievi. U puntu più impurtante hè chì u populu cinese hà righjuntu un cunsensu annantu à l'epidemie è hà cooperatu attivamente cù diverse pulitiche naziunali.
À u listessu tempu, i pruduttori sò urganizati urgentemente per furmà una catena industriale cumpleta per i pruvisti di prevenzione epidemica. Indumenti protettivi, maschere, disinfettanti è altri pruvisti protettivi ùn solu rispondenu à i bisogni di u so propiu populu, ma ancu donanu una grande quantità di diversi materiali di prevenzione di l'epidemie à i paesi di u mondu. Travaglia dura per superà e difficultà inseme. U sistema di preparazione di l'ipoclorito di sodiu cum'è un sistema di produzzione di disinfettante hè diventatu a spina di a prima linea di salute publica.
Tempu di Postu: Apr-07-2021