Sicondu l'ultimi dati in tempu reale di l'Organizazione Mondiale di a Salute di u 5 di nuvembre di u 2020, 47 milioni di casi di nova pneumonia coronarica sò stati diagnosticati in u mondu sanu, cù 1,2 milioni di morti. Da u 7 di maghju, tutte e cità in Cina sò state adattate à bassu risicu è "zero" in e zone à altu è mediu risicu, ciò chì significa chì a Cina hà ottenutu una vittoria scaglionata in a prevenzione epidemica di u novu coronavirus. A forma di a malatia antiepidemica hè sempre assai seria. U direttore generale di l'OMS, u duttore Tan Desai, hà dettu à a cunferenza stampa chì sta pandemia mette in risaltu se i sistemi sanitari naziunali è lucali sò forti è ghjocanu un rolu impurtante in a fundazione di a sicurezza sanitaria mundiale è di l'effettu di a cupertura sanitaria universale.
Dopu à l'emergenza di l'epidemia di COVID-19 in Cina, u guvernu cinese hà rispostu rapidamente è hà aduttatu a strategia curretta di prevenzione di l'epidemie per frenà risolutamente a diffusione di u virus. Misure cum'è "chjude a cità", a gestione di e cumunità chjuse, l'isolamentu è a limitazione di l'attività à l'aria aperta anu rallentatu efficacemente a diffusione di u coronavirus.
Liberate in tempu utile e vie d'infezzione ligate à u virus, informate u publicu cumu si pò prutege da sè stessu, bluccate e zone gravemente colpite è isolate i pazienti è e persone in cuntattu strettu. Mette in risaltu è applicate una seria di leggi è regulamenti per cuntrullà l'attività illegali durante a prevenzione di l'epidemie, è assicurate l'implementazione di misure di prevenzione di l'epidemie mubilizendu e forze di a cumunità. Per e zone epidemiche chjave, mubilizate u sustegnu medicu per custruisce ospedali specializati è istituite ospedali di campu per i pazienti lievi. U puntu u più impurtante hè chì u populu cinese hà righjuntu un consensu nantu à l'epidemia è hà cooperatu attivamente cù diverse pulitiche naziunali.
À u listessu tempu, i pruduttori sò urganizati urgentemente per furmà una catena industriale cumpleta per i materiali di prevenzione di l'epidemie. L'abbigliamento protettivu, e maschere, i disinfettanti è altri materiali di prutezzione ùn solu rispondenu à i bisogni di a so propria pupulazione, ma donanu ancu una grande quantità di diversi materiali di prevenzione di l'epidemie à i paesi di u mondu. Travagliate duramente per superà e difficultà inseme.
E maschere, i vestiti di prutezzione è i disinfettanti sò necessarii da e persone in tuttu u mondu cum'è materiali di prutezzione efficaci contr'à u COVID-19. U mercatu di e maschere, di i vestiti di prutezzione, di i disinfettanti, ecc. hè strettu per a maiò parte di i paesi.
Cum'è agente di disinfezione efficace, u sistema di pruduzzione di ipocloritu di sodiu hè necessariu da parechji clienti in u mondu sanu.
Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2020