U cambiamentu climaticu è u rapidu sviluppu di l'industria è di l'agricultura mundiali anu fattu chì u prublema di a mancanza d'acqua dolce sia sempre più seriu, è l'approvvigionamentu d'acqua dolce diventa sempre più tesu, cusì chì alcune cità custere sò ancu assai carenti d'acqua. A crisa di l'acqua pone una dumanda senza precedenti per a desalinizazione di l'acqua di mare. L'equipaggiu di desalinizazione à membrana hè un prucessu in u quale l'acqua di mare entra per una membrana a spirale semipermeabile sottu pressione, u sale è i minerali in eccessu in l'acqua di mare sò bluccati da u latu di alta pressione è sò drenati cù acqua di mare cuncintrata, è l'acqua dolce esce da u latu di bassa pressione.
Sicondu l'Uffiziu Naziunale di Statistica, a quantità tutale di risorse d'acqua dolce in Cina era di 2830,6 miliardi di metri cubi in u 2015, chì rapprisentanu circa u 6% di e risorse idriche mundiali, classificandu si quartu in u mondu. Tuttavia, e risorse d'acqua dolce per capita sò solu 2.300 metri cubi, chì hè solu 1/35 di a media mundiale, è ci hè una scarsità di risorse naturali d'acqua dolce. Cù l'accelerazione di l'industrializazione è di l'urbanizazione, l'inquinamentu di l'acqua dolce hè seriu principalmente per via di l'acque reflue industriali è di e fognature domestiche urbane. A desalinizazione di l'acqua di mare hè prevista per esse una direzzione maiò per supplementà l'acqua potabile di alta qualità. L'usu di l'industria di desalinizazione di l'acqua di mare in Cina rapprisenta 2/3 di u tutale. À dicembre 2015, 139 prughjetti di desalinizazione di l'acqua di mare sò stati custruiti in tuttu u paese, cù una scala tutale di 1,0265 milioni di tunnellate / ghjornu. L'acqua industriale rapprisenta u 63,60%, è l'acqua residenziale u 35,67%. U prugettu mundiale di desalinizazione serve principalmente l'acqua residenziale (60%), è l'acqua industriale rapprisenta solu u 28%.
Un scopu impurtante di u sviluppu di a tecnulugia di desalinizazione di l'acqua di mare hè di riduce i costi operativi. In a cumpusizione di i costi operativi, u cunsumu d'energia elettrica rapprisenta a più grande parte. A riduzione di u cunsumu d'energia hè u mezzu u più efficace per riduce i costi di desalinizazione di l'acqua di mare.
Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2020