rjt

MGPS

In ingegneria marina, MGPS significa Marine Growth Prevention System (Sistema di Prevenzione di a Crescita Marina). U sistema hè stallatu in i sistemi di raffreddamentu di l'acqua di mare di e navi, piattaforme petrolifere è altre strutture marine per impedisce a crescita di organismi marini cum'è balani, cozze è alghe nantu à e superfici di tubi, filtri d'acqua di mare è altri equipaggiamenti. MGPS usa una corrente elettrica per creà un picculu campu elettricu intornu à a superficia metallica di u dispusitivu, impedendu à a vita marina di attaccassi è cresce nantu à a superficia. Questu hè fattu per impedisce à l'equipaggiamenti di corrode si è di intasà si, cù a cunsequenza di una riduzione di l'efficienza, un aumentu di i costi di manutenzione è potenziali periculi per a sicurezza.

I sistemi MGPS sò generalmente custituiti da anodi, catodi è un pannellu di cuntrollu. L'anodi sò fatti di un materiale chì si corrode più facilmente chè u metallu di l'equipaggiu prutettu è sò attaccati à a superficia metallica di l'equipaggiu. U catodu hè piazzatu in l'acqua di mare chì circonda u dispusitivu, è un pannellu di cuntrollu hè adupratu per regulà u flussu di corrente trà l'anodu è u catodu per ottimizà a prevenzione di a crescita marina mentre minimizza l'impattu di u sistema nantu à a vita marina. In generale, MGPS hè un strumentu impurtante per mantene a sicurezza è l'efficienza di l'equipaggiu è di e strutture marine.

Elettro d'acqua di mare-A clorurazione hè un prucessu chì usa una corrente elettrica per cunvertisce l'acqua di mare in un disinfettante putente chjamatu ipocloritu di sodiu. Stu disinfettante hè cumunamente adupratu in applicazioni marine per trattà l'acqua di mare prima ch'ella entre in i serbatoi di zavorra di una nave, i sistemi di raffreddamentu è altri equipaggiamenti. Durante l'elettro-clorazione, l'acqua di mare hè pompata attraversu una cellula elettrolitica chì cuntene elettrodi fatti di titaniu o altri materiali micca currusivi. Quandu una corrente continua hè applicata à questi elettrodi, provoca una reazione chì cunverte u sale è l'acqua di mare in ipocloritu di sodiu è altri sottoprodotti. L'ipocloritu di sodiu hè un forte agente ossidante chì hè efficace per tumbà batteri, virus è altri organismi chì ponu contaminà u ballast o i sistemi di raffreddamentu di una nave. Hè ancu adupratu per sanitizà l'acqua di mare prima ch'ella sia scaricata in l'oceanu. Elettro di l'acqua di mare-A clorurazione hè più efficiente è richiede menu manutenzione chè i trattamenti chimichi tradiziunali. Inoltre, ùn produce micca sottoprodotti dannosi, evitendu a necessità di trasportà è almacenà sustanzi chimichi periculosi à bordu.

In generale, elettro d'acqua di mare-A clorurazione hè un strumentu impurtante per mantene i sistemi marini puliti è sicuri è prutege l'ambiente da inquinanti dannosi.

Yantai Jietong pò cuncepisce è fabricà u sistema di elettroclorinazione di l'acqua di mare MGPS secondu i requisiti di u cliente.

Immagini in situ di u sistema di 9 kg/ora

图片1


Data di publicazione: 23 d'aostu 2024