U pacchettu di electrochlorination hè pensatu per pruduce ipoclorito di sodiu da l'acqua di mare.
A pompa di rinfurzà l'acqua di mare dà à l'acqua di mare una certa velocità è pressione per scaccià u generatore, dopu à i tanki di degassing dopu l'elettroliza.
I filtri automatici seranu usati per assicurà chì l'acqua di mare trasportata à e cellule cuntene solu particeddi sottu à 500 microns.
Dopu à l'elettrolisi, a suluzione serà trasportata à i tanki di degassing per permette à l'idrogenu di esse dissipatu da diluzione di l'aria forzata, per via di soffiatori centrifughi in standby à u 25% di LEL (1%).
A suluzione serà trasportata à u puntu di dosificazione, da i tanki di ipoclorito per mezu di pompe dosificanti.
A furmazione di l'ipoclorito di sodiu in una cellula elettrochimica hè una mistura di reazzioni chimichi è elettrochimichi.
ELETTROCHIMICA
à l'anodu 2 Cl-→ CI2+ 2e generazione di cloru
à u catodu 2 H2O + 2e → H2+ 20 ore- generazione di l'idrogenu
CHIMICA
CI2+ H20 → HOCI + H++ CI-
In generale, u prucessu pò esse cunsideratu
NaCI + H20 → NaOCI + H2
L'altri reazzioni ponu accade, ma in a pratica sò selezziunate e cundizioni per minimizzà u so effettu.
L'ipoclorito di sodiu hè un membru di una famiglia di sustanzi chimichi cù proprietà oxidanti putenti chjamati "composti di cloru attivu" (ancu spessu chjamati "cloru dispunibule"). Questi composti anu proprietà simili à u cloru, ma sò relativamente sicuri per trattà. U terminu cloru attivu si riferisce à u cloru liberatu da l'azzione di l'acidi diluiti in suluzione è hè spressione cum'è a quantità di cloru chì hà u listessu putere ossidante cum'è l'ipoclorito in suluzione.
YANTAI JIETONG U sistema di elettrolisi d'acqua di mare hè largamente utilizatu in centrali, navi, navi, perforatori, etc. chì necessitanu acqua di mare cum'è media.
Tempu di Postu: Dec-01-2023