Oghje hè invernu in Chicago, è per via di a pandemia di Covid-19, simu più in casa chè mai. Questu causa prublemi à a pelle.
L'esternu hè fretu è fragile, mentre chì l'internu di u radiatore è di a caldaia hè asciuttu è caldu. Cerchemu bagni è docce calde, chì ci asciugheranu ancu di più a pelle. Inoltre, e preoccupazioni per a pandemia sò sempre esistite, ciò chì mette ancu pressione nantu à u nostru sistema.
Per e persone cun eczema crònicu (chjamatu ancu dermatite atopica), a pelle hè particularmente pruriginosa in l'invernu.
A duttura Amanda Wendel, dermatologa à l'ospedale Northwestern Central DuPage di Northwestern Medicine, hà dettu: "Vivemu in tempi di forti emozioni, chì ponu aggravà l'inflammazione di a nostra pelle". "A nostra pelle hè avà più dulurusa chè mai".
L'eczema hè chjamata "pruritu rash" perchè u pruritu principia prima, seguitatu da una eruzione persistente di rabbia.
Rachna Shah, MD, allergologa per i prufessiunali di l'allergie, di a sinusite è di l'asma in Oak Park, hà dettu chì una volta chì u pruritu sgradevule cumencia, si formanu placche ruvide o ispessite, lesioni squamose, o L'alveare si alza. E riacutizzazioni cumuni includenu i gomiti, e mani, e caviglie è a parte posteriore di e ghjinochje. Shah hà dettu, ma l'eruzione pò cumparisce in ogni locu.
In l'eczema, i signali di u sistema immunitariu di u corpu ponu causà inflammazione, pruritu è danni à a barriera cutanea. U duttore Peter Lio, un dermatologu di l'Università Northwestern, hà spiegatu chì i nervi pruriginosi sò simili à i nervi di u dolore è mandanu signali à u cervellu attraversu a spina dorsale. Quandu facemu u ticchettio, u muvimentu di e nostre dite manderà un signale di dolore di bassu livellu, chì coprirà a sensazione di pruritu è pruvucarà una distrazione istantanea, aumentendu cusì a sensazione di sollievu.
A pelle hè una barriera chì impedisce à i patogeni di entre in u corpu è impedisce ancu à a pelle di perde umidità.
«Avemu amparatu chì in i pazienti cun eczema, a barriera cutanea ùn funziona micca currettamente, ciò chì porta à ciò chì chjamu perdite di pelle», hà dettu Lio. «Quandu a barriera cutanea falla, l'acqua pò scappà facilmente, risultendu in una pelle secca è squamosa, è spessu incapace di mantene l'umidità. Allergeni, irritanti è agenti patogeni ponu entre in a pelle in modu anormale, pruvucendu l'attivazione di u sistema immunitariu, ciò chì provoca ulteriormente allergie è infiammazioni.»
L'irritanti è l'allergeni includenu atmosfere secche, cambiamenti di temperatura, stress, prudutti di pulizia, saponi, tinture per capelli, vestiti sintetici, vestiti di lana, acari di a polvere - a lista hè in costante crescita.
Sicondu un rapportu in Allergology International, pare chì questu ùn sia micca abbastanza, ma da u 25% à u 50% di i pazienti cun eczema anu mutazioni in u genu chì codifica a proteina ciliata, chì hè una proteina strutturale di a pelle. Pò furnisce un effettu idratante naturale. Questu permette à l'allergenu di penetrà in a pelle, pruvucendu l'assottigliatura di l'epidermide.
"A difficultà cù l'eczema hè chì hè multifattoriale. Lio hà dettu ch'ellu ricumanda di scaricà l'applicazione gratuita EczemaWise per seguità e cundizioni di a pelle è identificà i fattori scatenanti, l'intuizioni è e tendenze."
Cunsiderendu tutti questi aspetti cumplessi, capisce a causa principale di l'eczema pò esse sconcertante. Cunsiderate i seguenti cinque passi per truvà a suluzione per a vostra pelle:
Siccomu a barriera cutanea di i pazienti cun eczema hè spessu dannighjata, sò più suscettibili à infezioni secundarie causate da batteri è agenti patogeni di a pelle. Questu face di l'igiene di a pelle a chjave, cumprese mantene a pelle pulita è idratata.
Shah hà dettu: "Fate una doccia o un bagnu caldu per 5 à 10 minuti à ghjornu". "Questu mantene a pelle pulita è aghjunghje un pocu d'idratazione".
Shah hà dettu ch'ellu hè difficiule di ùn scaldà l'acqua, ma hè impurtante di sceglie acqua calda. Fate scorrere l'acqua nantu à u vostru polsu. S'ella si sente più alta di a temperatura di u vostru corpu, ma micca calda, hè ciò chì vulete.
Quandu si tratta di agenti di pulizia, aduprate opzioni delicate è senza prufume. Shah ricumanda prudutti cum'è CeraVe è Cetaphil. CeraVe cuntene ceramide (un lipidu chì aiuta à mantene l'umidità in a barriera di a pelle).
Shah hà dettu: "Dopu à a duscia, asciugatevi tamponendu." Shah hà dettu: "Ancu s'è vi asciugate a pelle cù un asciugamanu, pudete alleviare subitu u pruritu, ma questu ùn farà chè causà più lacrime."
Dopu à quessa, aduprate una crema idratante di alta qualità per idratà. Senza prufume, una crema densa hè più efficace chè una lozione. Inoltre, verificate e linee di a pelle sensibile cù ingredienti minimi è cumposti antiinflamatori.
Shah hà dettu: "Per a salute di a pelle, l'umidità di a casa deve esse trà 30% è 35%." Shah ricumanda di mette un umidificatore in a stanza induve dormite o travagliate. Hà dettu: "Pudete sceglie di lasciallu per duie ore per evità l'umidità eccessiva, altrimenti scatenerà altre reazioni allergiche."
Pulite l'umidificatore cù acetu biancu, candeggina è una piccula spazzola ogni settimana, postu chì i microorganismi crescenu in u reservoir è entrenu in l'aria.
Per pruvà u livellu d'umidità in casa à a manera antica, riempite un bicchieru d'acqua è metteci dui o trè cubetti di ghiaccio. Dopu, aspettate circa quattru minuti. Sè si forma troppu condensazione à l'esternu di u vetru, u vostru livellu d'umidità pò esse troppu altu. D’altronde, s'ellu ùn ci hè micca condensazione, u vostru livellu d'umidità pò esse troppu bassu.
Sè vo vulete riduce u pruritu di l'eczema, cunsiderate tuttu ciò chì tocca a vostra pelle, cumpresi i vestiti è u detergente. Devenu esse senza prufume, chì hè una di e sustanze più cumuni chì causanu eruzioni. Associazione di l'Eczema.
Per un bellu pezzu, u cuttone è a seta sò stati i tessuti di scelta per i pazienti cun eczema, ma un studiu publicatu in l'American Journal of Clinical Dermatology in u 2020 hà dimustratu chì i tessuti sintetici antibatterici è chì assorbenu l'umidità ponu aiutà à riduce i sintomi di l'eczema.
Un studiu publicatu in "Clinical, Cosmetic and Research Dermatology" hà trovu chì i pazienti cun eczema anu purtatu maniche lunghe è pantaloni lunghi, maniche lunghe è pantaloni fatti di fibra di zincu antibatterica per trè notti consecutive, è u so sonnu hè migliuratu.
Trattà l'eczema ùn hè micca sempre cusì simplice, perchè implica più cà solu l'eruzione cutanea. Fortunatamente, ci sò parechji modi per alleviare a risposta immune è minimizà l'inflammazione.
Shah hà dettu chì piglià 24 ore à ghjornu d'antihistaminici, cum'è Claretin, Zyrtec o Xyzal, pò aiutà à cuntrullà u pruritu. "Questu aiuterà à cuntrullà i sintomi assuciati à l'allergie, ciò chì pò significà riduce u pruritu."
L'unguenti topichi ponu aiutà à alleviare a risposta immune. Di solitu, i medichi prescrivenu corticosteroidi, ma certe terapie non steroidee ponu ancu aiutà. "Ancu s'è i steroidi topichi ponu esse assai utili, duvemu esse attenti à ùn abusalli perchè assottiglianu a barriera cutanea è l'utilizatori ponu esse eccessivamente dipendenti da elli", hà dettu Lio. "I trattamenti non steroidei ponu aiutà à riduce l'usu di steroidi per mantene a pelle sicura". Tali trattamenti includenu crisaborole vendutu sottu u nome cummerciale Eucrisa.
Inoltre, i dermatologi ponu rivolgesi à a terapia di l'involucru umitu, chì implica l'involucru di a zona affetta cù un tissutu umitu. Inoltre, a fototerapia usa ancu raggi ultravioletti chì anu effetti antiinflamatori è antibatterichi nantu à a pelle. Sicondu l'Associazione Dermatologica Americana, questu trattamentu pò esse "sicuru è efficace" per trattà l'eczema.
Per i pazienti cun eczema moderatu à severu chì ùn sò micca stati alleviati dopu avè utilizatu terapie topiche o alternative, ci hè l'ultimu medicamentu biologicu dupilumab (Dupixent). U medicamentu - una iniezione chì hè autoamministrata una volta ogni duie settimane - cuntene un anticorpu chì inibisce l'inflammazione.
Lio hà dettu chì parechji pazienti è famiglie credenu chì l'alimentu hè a causa principale di l'eczema, o almenu un fattore scatenante impurtante. "Ma per a maiò parte di i nostri pazienti cun eczema, l'alimentu pare ghjucà un rolu relativamente chjucu in a causa di e malatie di a pelle".
«Tuttu u prucessu hè assai cumplicatu, perchè ùn ci hè dubbitu chì l'allergie alimentari sò ligate à a dermatite atopica, è circa un terzu di i pazienti cun dermatite allergica moderata o severa anu allergie alimentari vere», hà dettu Lio. I più cumuni sò l'allergie à u latte, l'ova, e noci, u pesciu, a soia è u granu.
E persone cun allergie ponu aduprà testi di puntura di a pelle o testi di sangue per diagnosticà l'allergie. Tuttavia, ancu s'è vo ùn site micca allergicu à l'alimentu, pò influenzà l'eczema.
«Sfurtunatamente, ci hè di più in questa storia», disse Lio. «Certi alimenti parenu esse inflammatori in un modu micca allergenicu, menu specificu, cum'è i prudutti lattieri. Per alcune persone, manghjà grandi quantità di prudutti lattieri pare aggravà a situazione». Per a dermatite atopica o In quantu à l'acne. «Questa ùn hè micca una vera allergia, ma pare causà inflammazione».
Ancu s'ellu ci sò metudi di rilevazione per l'allergie alimentari, ùn ci hè micca un metudu di rilevazione definitivu per a sensibilità alimentaria. U megliu modu per determinà s'è vo site sensibile à l'alimentu hè di pruvà una dieta di eliminazione, eliminà categurie alimentari specifiche per duie settimane per vede s'è i sintomi spariscenu, è dopu reintroduceli gradualmente per vede s'è i sintomi riappariscenu.
«Per l'adulti, s'elli sò cunvinti chì qualcosa aggraverà a situazione, possu veramente pruvà una piccula dieta, chì hè bona», hà dettu Lio. «Spergu ancu di guidà i pazienti in modu più cumpletu cù una dieta più sana: à base di piante, pruvà à riduce l'alimenti trasfurmati, eliminà l'alimenti zuccherati è fucalizza nantu à l'alimenti freschi è integrali fatti in casa».
Ancu s'ellu hè difficiule di piantà l'eczema, cumincià cù i cinque passi sopra citati pò aiutà u pruritu di longa durata à calà infine.
Morgan Lord hè una scrittrice, insegnante, improvisadora è mamma. Attualmente hè prufessore à l'Università di Chicago in Illinois.
©Copyright 2021-Chicago Health. Northwest Publishing Co., Ltd. tutti i diritti riservati. Situ web cuncipitu da Andrea Fowler Design
Data di publicazione: 04 di marzu di u 2021