rjt

L'ipoclorito di sodiu ghjucanu un rolu d'importazione in a cundizione attuale di COVID-19

Oghje hè l'invernu in Chicago, è per via di a pandemia di Covid-19, simu più in casa chè mai.Questu causa prublemi per a pelle.
L'esterno hè friddu è fragile, mentre chì l'internu di u radiatore è u furnace hè soffiatu seccu è caldu.Cerchemu bagni caldi è duscia, chì asciugheranu più a nostra pelle.Inoltre, e preoccupazioni pandemiche sò sempre esistite, chì mette ancu pressione nantu à u nostru sistema.
Per e persone cun eczema cronica (chjamata ancu dermatite atopica), a pelle hè particularmente pruriginosa in l'invernu.
U duttore Amanda Wendel, dermatologu in l'Hospital di Northwestern Central DuPage, hà dettu: "Vimu in tempi di emozioni elevate, chì ponu aggravà a inflamazioni di a nostra pelle"."A nostra pelle hè avà più dolorosa chè mai".
L'eczema hè chjamatu "rash itching" perchè u prurito principia prima, seguitu da un rash persistente di còllera.
Rachna Shah, MD, un allergistu per l'allergii, a sinusite è i prufessiunali di l'asma in Oak Park, hà dettu chì una volta chì u pruritu incunificatu principia, placche rugose o addensate, lesioni squamose, o L'alza di l'alve.I flares cumuni includenu i coddi, e mani, i caviglie è u spinu di i ghjinochji.Shah hà dettu, ma a rash pò esse in ogni locu.
In l'eczema, i signali da u sistema immune di u corpu pò causà inflammazioni, prurito è danni à a barrera di a pelle.U duttore Peter Lio, un dermatologu in l'Università Northwestern, spiegò chì i nervi pruriginanti sò simili à i nervi di u dulore è mandanu signali à u cervellu attraversu a spina.Quandu tick, u muvimentu di i nostri ditte mandarà un signalu di dolore à livellu bassu, chì coprerà a sensazione di prurito è pruvucarà una distrazione immediata, aumentendu cusì u sensu di sollievu.
A pelle hè una barrera chì impedisce à i patogeni di entre in u corpu è impedisce ancu chì a pelle perde l'umidità.
"Avemu amparatu chì in i malati cù eczema, a barriera di a pelle ùn funziona micca bè, chì porta à ciò chì chjamu fuga di a pelle", disse Lio."Quandu a barriera di a pelle fallisce, l'acqua pò scappà facilmente, risultatu in a pelle secca è squamosa, è spessu incapaci di mantene l'umidità.L'allergeni, l'irritanti è i patogeni ponu entra in a pelle in modu anormale, chì causanu l'attivazione di u sistema immune, chì provoca più allergii è inflammazioni.."
L'irritanti è l'allergeni includenu atmosfere secche, cambiamenti di temperatura, stress, prudutti di pulizia, saponi, tinture di capelli, robba sintetica, robba di lana, acari di polvera - a lista hè in constantemente crescente.
Sicondu un rapportu in Allergology International, pare chì questu ùn hè micca abbastanza, ma 25% à 50% di i malati di eczema anu mutazioni in u genu chì codifica a proteina ciliata, chì hè una proteina strutturale di a pelle.Pò furnisce un effettu idratante naturali.Questu permette à l'allergenu per penetrà in a pelle, facendu chì l'epidermisa sminta.
"A difficultà cù eczema hè chì hè multifattoriale.Lio hà dettu chì ricumanda di scaricà l'app gratuita EczemaWise per seguità e cundizioni di a pelle è identificà i triggers, insights and trends.
In cunsiderà tutti questi aspetti cumplessi, scuprite a causa di eczema pò esse scunnisciutu.Cunsiderate i seguenti cinque passi per truvà a vostra suluzione di a pelle:
Perchè a barrera di a pelle di i malati cù eczema hè spessu dannata, sò più suscettibili à infizzioni secundarii causati da i batteri di a pelle è i patogeni.Questu facenu a chjave di l'igiene di a pelle, cumpresa a mantene a pelle pulita è idratata.
Shah hà dettu: "Fate una doccia calda o bagnu per 5 à 10 minuti à ghjornu"."Questu mantene a pelle pulita è aghjunghje un pocu di umidità".
Shah hà dettu chì hè difficiule di ùn calà l'acqua, ma hè impurtante di sceglie l'acqua calda.Corri l'acqua nantu à u to polsu.S'ellu si senti più altu di a temperatura di u vostru corpu, ma micca caldu, hè ciò chì vulete.
Quandu si tratta di agenti di pulizia, aduprate opzioni delicate senza fragranza.Shah ricumanda prudutti cum'è CeraVe è Cetaphil.CeraVe cuntene ceramide (un lipidu chì aiuta à mantene l'umidità in a barrera di a pelle).
Shah hà dettu: "Dopu à a doccia, asciugate".Shah hà dettu: "Ancu s'è sguassate a pelle cù una spugna, pudete immediatamente allevà u pruritu, ma questu solu causarà più lacrime".
Dopu quì, aduprate un moisturizer d'alta qualità per moisturize.Nisuna fragranza, a crema densa hè più efficace di a lozione.Inoltre, verificate e linee di a pelle sensitiva cù ingredienti minimi è composti antiinflamatori.
Shah hà dettu: "Per a salute di a pelle, l'umidità di a casa deve esse trà 30% è 35%".Shah ricumanda di mette un umidificatore in a stanza induve dorme o travaglià.Ella disse: "Pudete sceglie di lascià duie ore per evità l'umidità eccessiva, altrimenti pruvucarà altre reazzioni allergii".
Pulite l'umidificatore cù l'acitu biancu, bleach è una piccula spazzola ogni settimana, cum'è i microorganismi crescenu in u reservoir è entre in l'aria.
Per pruvà u nivellu di umidità in a casa in modu anticu, fate un vetru cù acqua è mette dui o trè cubi di ghiaccio in questu.Allora, aspetta circa quattru minuti.Sì troppu forma di cundensazione nantu à l'esternu di u vetru, u vostru livellu di umidità pò esse troppu altu.Per d 'altra banda, se ùn ci hè micca condensazione, u vostru livellu di umidità pò esse troppu bassu.
Se vulete riduce u pruritu di l'eczema, cunzidira tuttu ciò chì tocca a vostra pelle, cumpresa a robba è a lavatrice.Deve esse senza fragranza, chì hè una di e sustanzi più cumuni chì causanu focu.Associazione Eczema.
Per un bellu pezzu, u cuttuni è a seta sò stati i tessuti di scelta per i malati cù eczema, ma un studiu publicatu in l'American Journal of Clinical Dermatology in 2020 hà dimustratu chì i tessuti sintetici antibacteriali è anti-umidità ponu aiutà à riduce i sintomi di eczema.
Un studiu publicatu in "Clinical, Cosmetic and Research Dermatology" hà truvatu chì i malati di eczema portavanu manichi longu è pantaloni longu, manichi longu è pantaloni fatti di fibra di zincu antibacteriale per trè notti consecutivi, è u so sonnu migliuratu.
U trattamentu di eczema ùn hè micca sempre cusì simplice, perchè implica più cà solu l'eruzione.Fortunatamente, ci sò parechje manere di allevà a risposta immune è di minimizzà a inflamazioni.
Shah hà dettu chì piglià 24 ore à ghjornu di antihistaminichi, cum'è Claretin, Zyrtec o Xyzal, pò aiutà à cuntrullà u pruritu."Questu aiuterà à cuntrullà i sintomi associati à l'allergii, chì pò significà riduce u pruritu".
Unguenti topici ponu aiutà à facilità a risposta immune.Di solitu, i medichi prescrivonu corticosteroidi, ma certi terapii non-steroidali ponu ancu aiutà."Ancu se i steroidi topichi ponu esse assai utili, duvemu esse attenti à ùn abusà di elli perchè diluiscenu a barriera di a pelle è l'utilizatori ponu esse troppu dipendenti da elli", disse Lio."I trattamenti senza steroidi ponu aiutà à riduce l'usu di steroidi per mantene a pelle sicura".Tali trattamenti include crisaborole venduti sottu u nomu cummerciale Eucrisa.
Inoltre, i dermatologi ponu turnà à a terapia di wrap wrap, chì implica l'impurtanza di l'area affettata cù u tissu umitu.Inoltre, a fototerapia usa ancu i raghji ultraviolet chì anu effetti antiinflamatori è antibacteriali nantu à a pelle.Sicondu l'Associazione Dermatologica Americana, stu trattamentu pò esse "sicuru è efficace" per trattà eczema.
Per i malati cù eczema da moderatu à severu chì ùn sò micca stati allevati dopu l'usu di terapie topiche o alternative, ci hè l'ultima droga biologica dupilumab (Dupixent).A droga - una iniezione chì hè autoamministrata una volta ogni duie simane - cuntene un anticorpu chì impedisce a inflamazioni.
Lio hà dettu chì parechji pazienti è famiglie crede chì l'alimentu hè a causa di l'eczema, o almenu un attivatore impurtante."Ma per a maiò parte di i nostri pazienti di eczema, l'alimentu pare ghjucà un rolu relativamente chjucu in veramente guidà e malatie di a pelle".
"U tuttu hè assai cumplicatu, perchè ùn ci hè dubbitu chì l'allergii alimentarii sò ligati à a dermatite atopica, è circa un terzu di i pazienti cù dermatite allergica moderata o severa anu allergii alimentarii reali", disse Lio.I più cumuni sò allergii à u latti, ova, noci, pesci, soia è granu.
E persone cun allergii ponu utilizà teste di prick di a pelle o teste di sangue per diagnosticà l'allergii.In ogni casu, ancu s'ellu ùn site micca allergii à l'alimentariu, pò influenzà l'eczema.
"Sfurtunatamente, ci hè più in questa storia", disse Lio."Certi cibi parenu esse inflammatorii in una manera micca allergenicu, menu specificu, cum'è i prudutti di latti.Per alcune persone, manghjendu grandi quantità di latticini pare aggravà a situazione ".Per a dermatite atopica o In quantu à l'acne."Questa ùn hè micca una vera allergia, ma pare chì pruvucarà inflammazioni".
Ancu s'ellu ci sò metudi di rilevazione per l'allergii alimentarii, ùn ci hè micca un metudu di deteczione definitivu per a sensibilità alimentaria.U megliu modu per determinà s'ellu hè sensibile à l'alimentariu hè di pruvà una dieta d'eliminazione, eliminà categurie alimentari specifiche per duie simane per vede s'ellu sparisce i sintomi, è poi reintroduce gradualmente per vede s'ellu si riappariscenu i sintomi.
"Per l'adulti, se sò cunvinti chì qualcosa aggravarà a situazione, possu veramente pruvà una dieta pocu, chì hè bona", disse Lio."Spergu ancu di guidà i pazienti in modu più cumpletu cù una dieta più sana: basata nantu à e piante, pruvate à riduce l'alimenti trasformati, eliminà l'alimenti zuccherati, è fucalizza nantu à l'alimenti freschi è interi fatti in casa".
Ancu s'ellu hè difficiule di piantà l'eczema, cuminciendu cù i cinque passi sopra, pò aiutà à u pruritu di longa durata eventualmente calà.
Morgan Lord hè un scrittore, maestru, improvisatore è mamma.Attualmente hè prufissore à l'Università di Chicago in Illinois.
©Copyright 2021-Chicago Health.Northwest Publishing Co., Ltd. tutti i diritti riservati.U situ web cuncepitu da Andrea Fowler Design


Tempu di Postu: Mar-04-2021