rjt

Macchina produttrice di ipoclorito di sodiu per a prevenzione di COVID-19

L'ultimi dati publicati da i Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie u 5 dimustranu chì 106,537 novi casi cunfirmati sò stati signalati in i Stati Uniti u 4, stabilendu un novu altu in u numeru di novi casi in un ghjornu in un paese in u mondu sanu. .I dati mostranu chì u numeru mediu di novi casi in una sola ghjurnata in i Stati Uniti in l'ultimi 7 ghjorni hà righjuntu quasi 90,000, chì hà tornatu u record per u più altu numeru di novi casi in un solu ghjornu in i 7 ghjorni dapoi. l'epidemia.Ci hè statu 1,141 novi morti u 4, u più altu da a mità di settembre.U recente scoppiu in i Stati Uniti hà rimbalzatu severamente, cù indicatori impurtanti cum'è u numeru di casi cunfirmati recentemente, u numeru di casi hospitalizzati, è a rata positiva di teste di virus chì cuntinueghjanu à stabilisce novi record.L'aumentu di i novi casi ùn hè micca causatu da l'aumentu di e teste.Ancu se u numeru di teste hè ancu in crescita, l'aumentu hè assai menu di l'aumentu di u numeru di casi cunfirmati.

Cù sta situazione, l'agente di disinfezione di a soluzione di ipoclorito di sodiu serà largamente è urgentemente necessariu da diverse zone.

Ci hè un cliente da l'America chì hà urdinatu un set di 3500litrs / day 6% macchina produttrice di ipoclorito di sodiu da a nostra cumpagnia, per scuntrà u requisitu di u mercatu in America.U disignu, a fabricazione, l'assemblea è a messa in cumissioni di l'equipaggiu sò digià finiti è pronti per a consegna avà.

A suluzione di sodiu prodotta pò esse aduprata per a disinfezione in strada, supermercatu, casa, ospedale, edifici, acqua potabile, ecc.

Aiuteremu u cliente à stallà l'equipaggiu è aiuteremu u cliente à inizià a produzzione a velocità veloce è à ottene u mercatu di vendita u più prestu pussibule.

Cù a cundizione attuale CONVID-19, a macchina produttrice di ipoclorito di sodiu serà necessaria da più è più paesi.


Tempu di post: 10-novembre-2020